Μήνυμα Προέδρου ΔΗΣΥ Αννίτας Δημητρίου
Αννίτα: Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς που ανταποκριθήκατε στο μήνυμα μας. Που μας εμπιστευτήκατε ξανά ως την πρώτη πολιτική δύναμη του τόπου, με τις περισσότερες έδρες στη Βουλή. Αυτό για μας σημαίνει μόνο ευθύνη. Είμαστε ικανοποιημένοι με το θετικό αποτέλεσμα. Από αύριο συνεχίζουμε με σκληρή δουλειά. Συνεχίζουμε να είμαστε κοντά στον κόσμο. Μήνυμα Προέδρου ΔΗΣΥ … Read more Μήνυμα Προέδρου ΔΗΣΥ Αννίτας Δημητρίου