Κόβουν δέντρα αβέρτα για οικόπεδα… Η ανάρτηση του Γιώργου Περδίκη κρούει τον κώδωνα. Ακούει κανείς;

Text follows in English

Σε μια εποχή που η κλιματική κρίση εντείνεται και οι πόλεις μας ασφυκτιούν από το τσιμέντο, κάθε ώριμο δέντρο που χάνεται αποτελεί μια απώλεια για όλους. Τα δέντρα δεν είναι εμπόδιο στην ανάπτυξη, είναι πολύτιμοι σύμμαχοι της ζωής, προσφέροντας σκιά, καθαρό αέρα, δροσιά, καταφύγιο για την άγρια ζωή και καλύτερη ποιότητα ζωής στις τοπικές κοινωνίες. Η προστασία τους δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται ως πολυτέλεια, αλλά ως βασική περιβαλλοντική υποχρέωση.
Mέσα από μία ανάρτηση ο πρώην βουλευτής των Οικολόγων Γιώργος Περδίκης εκφράζει την έντονη ανησυχία του για την κοπή δεκάδων πεύκων στην περιοχή της Σιάς.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΕΡΔΙΚΗ:

ΠΟΙΝΗ, Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ 

Τα δέντρα αυτά στην περιοχή της κοινότητας Σιας, εχουν καταδικαστεί σε θάνατο. Έκαναν-ως φαίνεται- το έγκλημα να φυτρώσουν και να μεγαλώσουν για τουλάχιστον 50 χρόνια σε “λάθος” μέρος. Το τεμάχιο πρέπει να μετατραπεί σε οικόπεδα. Ομως τα πεύκα -σύμφωνα με τα σχέδια που ενέκριναν οι αρμόδιες αρχές- βρίσκονται στο πεζοδρόμιο (ούτε καν στον σχεδιαζόμενο οδικό δικτυο ) κατα την καταγγελία. Μπορούσαν να σωθούν, να μην κοπούν. Αλλά, μας είπαν “εχει πολλά δέντρα στην Σια”.

At a time when the climate crisis is intensifying and our cities are being overwhelmed by concrete, every mature tree that is lost is a loss for us all. Trees are not an obstacle to development; they are invaluable allies of life, providing shade, clean air, cooling, shelter for wildlife, and a better quality of life for local communities. Protecting them should not be seen as a luxury, but as a fundamental environmental responsibility.

Through a social media post, former Green Party MP George Perdikis expresses his deep concern over the planned felling of dozens of pine trees in the area of Sia.

GEORGE PERDIKIS’ POST:

SENTENCE: DEATH FOR THE TREES 🌳🌳🌳🌳

These trees in the community of Sia have been sentenced to death. Their “crime,” it seems, was that they sprouted and grew for at least 50 years in the “wrong” place. The land is to be divided into building plots. However, according to the complaint and the plans approved by the relevant authorities, the pine trees are located on the pavement—not even on the planned road network. They could have been saved. They did not have to be cut down. But we were told, “There are plenty of trees in Sia.”

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Leave a Comment

On Key

Related Posts

Λύσεις για τον καύσωνα

Text follows in English Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του καύσωνα, είναι σημαντικό να προστατεύσετε τον εαυτό σας και να διατηρήσετε τον χώρο σας δροσερό, εφαρμόζοντας

error: Content is protected !!