Text follows in English

της συντακτικής ομάδας του SkalaTimes
Ο Δήμαρχος Νικολέττος δεν χάνει ευκαιρία για να την αξιοποιήσει προς διαφήμιση του Πρωταρά και γενικότερα του Δήμου Παραλιμνίου Δερύνειας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, δεν του ξέφυγε ούτε ο Αντώνης Ρέμος. Τα θετικά σχόλια του Ρέμου αξιοποίησε μέσα από ανάρτηση του ο Νικολέττος για να υπενθυμίσει σε όλους τις φυσικές και άλλες ομορφιές της περιοχής.
Αυτούσια η ανάρτηση του:
Με ιδιαίτερη χαρά άκουσα τον Αντώνη Ρέμο, ο οποίος χθες τραγούδησε στον Πρωταρά, να εκφράζει τον ενθουσιασμό του για τον Πρωταρά και την ευρύτερη περιοχή μας.
Κατά τη διαμονή του στην περιοχή, και σε συνάντησή μας στο καμαρίνι του, μου ανέφερε ότι εντυπωσιάστηκε από τη φυσική ομορφιά της περιοχής, την ποιότητα των υπηρεσιών και συνεχάρη όλους όσοι συμβάλλουν στην ανάπτυξη του τουρισμού μας.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον τόπο μας να λαμβάνει τέτοια θετικά σχόλια, τα οποία μας δίνουν ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο να συνεχίσουμε την προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση της περιοχής μας
Mayor Nikolettos does not miss any opportunity to promote Protaras and, more broadly, the Municipality of Paralimni–Deryneia. Within this context, even Antonis Remos did not go unnoticed. The positive remarks made by Remos were highlighted by Nikolettos in a post, in order to remind everyone of the natural and other beauties of the area.
Here is the post in full:
“I was particularly pleased to hear Antonis Remos, who sang in Protaras yesterday, express his enthusiasm for Protaras and our wider region.
During his stay in the area, and during our meeting in his dressing room, he told me that he was impressed by the natural beauty of the region, the quality of services, and he congratulated everyone who contributes to the development of our tourism.
It is especially important for our place to receive such positive comments, which give us even greater motivation to continue our efforts for the continuous upgrading of our region.”



