Χαιρετισμός της Υφυπουργού Πολιτισμού δρος Βασιλικής Κασσιανίδου στην τελετή έναρξης του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου «Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος 2024» και το πρόγραμμα του Φεστιβάλ


Με ιδιαίτερη χαρά χαιρετίζω την έναρξη του Διεθνούς Φεστιβάλ «Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος 2024». Ο σημαντικότερος πολιτιστικός θεσμός στον τομέα του κινηματογράφου στην Κύπρο, και μία καθοριστικής σημασίας διοργάνωση του Υφυπουργείου Πολιτισμού, γιορτάζει φέτος τα 22 χρόνια ζωής του.

Με το βλέμμα στραμμένο προς τις μεγάλες προκλήσεις που βιώνει σήμερα η ανθρωπότητα, με τραγικά γεγονότα να επισυμβαίνουν ανά τον κόσμο, αλλά κυρίως στη δική μας γειτονιά, σε αυτή τη φετινή διοργάνωση το Φεστιβάλ παραμένει ανήσυχο, καινοτόμο, ουσιώδες και σταθερά προσανατολισμένο προς έναν ανθρωποκεντρικό κινηματογράφο, ως μια κραυγή που απαιτεί σεβασμό προς τον άνθρωπο. Η διαχρονική αξία του κινηματογράφου ως της έβδομης τέχνης συνεχίζει να αποδεικνύει την ικανότητά του να διαχέει μηνύματα, να ενσαρκώνει αξίες και να προσεγγίζει με αποφασιστικότητα αμφιλεγόμενα ζητήματα.

Με έντονο διεθνή χαρακτήρα και εξωστρέφεια, οι Κινηματογραφικές Μέρες, τις οποίες επιμελούνται οι Καλλιτεχνικοί Διευθυντές Αργυρώ Νικολάου και Μάριος Λιζίδης, θα φέρουν στις οθόνες του Θεάτρου Ριάλτο στη Λεμεσό και του Ζήνα Πάλας στη Λευκωσία ένα δυναμικό, πρωτοποριακό πρόγραμμα πολυβραβευμένων ταινιών, ένα πολλά υποσχόμενο διεθνές διαγωνιστικό με ταινίες από όλο τον κόσμο·και, τέλος, το εξαιρετικά σημαντικό διαγωνιστικό τμήμα κυπριακών ταινιών, για το οποίο μπορούμε να αισθανόμαστε μόνο υπερηφάνεια.

Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ τις προβολές πλαισιώνει φέτος ένα εμπλουτισμένο παράλληλο πρόγραμμα με έμφαση στις εκπαιδευτικές δράσεις, με εργαστήρια και masteclass από ειδικούς, απευθυνόμενα τόσο σε επαγγελματίες, όσο και στο ευρύ κοινό.

Επιπλέον, για δέκατη χρονιά, το Φεστιβάλ απευθύνεται και στους νέους σινεφίλ, οι οποίοι έχουν αποκλειστικά δικό τους πρόγραμμα, τις «Κινηματογραφικές Μέρες για Παιδιά και Νέους», σε επιμέλεια της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Προγράμματος Αθηνάς Ξενίδου. Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία και με την εκπαίδευση, θα προβληθεί σειρά εξαίρετων ταινιών και θα διοργανωθούν εργαστήρια με επαγγελματίες του χώρου, ειδικευμένους στην εκμάθηση του μέσου σε μικρές ηλικίες.

Συγχρονίζοντας τον βηματισμό του με διεθνή φεστιβάλ και κορυφαίες διοργανώσεις του εξωτερικού, το Φεστιβάλ υλοποιεί για πέμπτη συνεχή χρονιά το ραγδαία εξελισσόμενο και καινοτόμο Dot.on.the.Map Industry Days, μία πλατφόρμα δικτύωσης, συμπαραγωγής και επιμόρφωσης για επαγγελματίες του κινηματογράφου από την περιοχή της Μεσογείου, με επικεφαλής τη σκηνοθέτρια και παραγωγό Δανάη Στυλιανού. Το Dot.on.the.Map Industry Days κατάφερε σε διάστημα μόλις τεσσάρων ετών, και εν μέσω πανδημίας, να ενθαρρύνει διεθνείς συνεργασίες, να συνεισφέρει στην κινητικότητα του κινηματογραφικού τομέα και να καταστήσει την Κύπρο κομβικό σημείο συνάντησης των επαγγελματιών του κλάδου.

Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τα διακεκριμένα μέλη της Διεθνούς Κριτικής Επιτροπής, που αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας και βρίσκονται μαζί μας στην Κύπρο.

Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ θερμά τους Καλλιτεχνικούς Διευθυντές του Φεστιβάλ Αργυρώ Νικολάου και Μάριο Λιζίδη και την Οργανωτική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Διαμάντω Στυλιανού για τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και το υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα της φετινής διοργάνωσης. Ευχαριστώ ιδιαίτερα το σύνολο των φίλων και συνεργατών μας στο Θέατρο Ριάλτο, καθώς επίσης και τον νέο Καλλιτεχνικό Διευθυντή του κ. Αλέξη Βασιλείου, που στα ικανά του χέρια το φεστιβάλ συνεχίζει την ανοδική του πορεία. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε, επίσης, στην απελθούσα Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Ριάλτο κα Γεωργία Ντέτσερ, χωρίς την ουσιαστική συμβολή της οποίας το φεστιβάλ μας δεν θα μπορούσε να έχει τα σημερινά επίπεδα.

Θερμές ευχαριστίες επίσης σε όλη την εξαιρετικά ικανή ομάδα του Φεστιβάλ, καθώς και στους συνεργάτες μου στο Υφυπουργείο, χάρη στη συμβολή των οποίων γίνεται εφικτή η σπουδαία αυτή διοργάνωση του Υφυπουργείου Πολιτισμού μαζί με το Θέατρο Ριάλτο.

Τέλος, ειδικές ευχαριστίες απευθύνω σε όλους μας τους χορηγούς και υποστηρικτές του Φεστιβάλ, κυρίως στους Δήμους Λεμεσού και Λευκωσίας και στον Κυπριακό Οργανισμό Προώθησης Επενδύσεων (CIPA), για την πολύτιμη συνεργασία και αρωγή τους.

Εύχομαι κάθε επιτυχία στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ «Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος» και στους διαγωνιζόμενους σκηνοθέτες και σκηνοθέτριες. 

Η μεγαλύτερη κινηματογραφική διοργάνωση της Κύπρου φιλοξενεί 27 ταινίες από όλο τον κόσμο. Έχει έξι τμήματα με ταινίες, δύο διαγωνιστικά και τέσσερα εκτός διαγωνισμού. Φέτος πραγματοποιείται 12-20 Απριλίου σε Λεμεσό και Λευκωσία.

Το 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος 2024 πραγματοποιείται φέτος σε Λεμεσό και Λευκωσία από τις 12-20 Απριλίου. Η διοργάνωση παρουσιάζει ένα ποικιλόμορφο πρόγραμμα από ταινίες από όλο τον κόσμο. Περιλαμβάνει έξι τμήματα: το Διαγωνιστικό Τμήμα Κυπριακών Ταινιών, το Διεθνές Διαγωνιστικό τμήμα Glocal Images και τέσσερα εκτός διαγωνισμού τμήματα, το Viewfinder – Ματιές στον Σύγχρονο Διεθνή Κινηματογράφο, το «Taste of Indie», το τμήμα «Η Κριτική Επιτροπή παρουσιάζει» και το τμήμα για παιδιά και νέους.

Διαγωνιστικό Τμήμα Κυπριακών Ταινιών

Τέσσερις ταινίες από διακεκριμένους Κύπριους σκηνοθέτες περιλαμβάνει το Διαγωνιστικό Τμήμα Κυπριακών Ταινιών. Οι ταινίες αυτές συμμετέχουν παράλληλα και στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα Glocal Images. Αυτές είναι:

– Η τελευταία ταινία του αείμνηστου Χρίστου Σιοπαχά (1947-2019) «Πέντε Σελίνια Νάυλον» (Κύπρος), με φόντο την Κύπρο της δεκαετίας του ’40

– Η νέα ταινία του βραβευμένου Άδωνη Φλωρίδη «Africa Star» (Κύπρος) που εστιάζει στις ζωές τριών γυναικών από διαφορετικές γενιές

– Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Ιωακείμ Μυλωνά «Μονοκατοικία» (Κύπρος, Ελλάδα), μια σπαρταριστή κωμωδία φρίκης, βασισμένη στο βιβλίο του Δημήτρη Μητσοτάκη

– Η υπαρξιακή, φουτουριστική ταινία φαντασίας του Κύρου Παπαβασιλείου «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» (Κύπρος, Ελλάδα).

Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα Glocal Images

Προσεκτικά και στοχευμένα επιλεγμένες είναι φέτος οι ταινίες που συμμετέχουν στο Διεθνές Διαγωνιστικό Τμήμα Glocal Images, αντικατοπτρίζοντας τις κινηματογραφικές τάσεις της εποχής. Αυτές είναι:

– Το βαθιά προσωπικό οικογενειακό δράμα του Guto Parente «A Strange Path» (Βραζιλία), που διαγωνίστηκε με αξιώσεις στην Tribeca

– Η μελαγχολικά ρεαλιστική ταινία της Σοφίας Εξάρχου «Animal» (Ελλάδα, Αυστρία, Ρουμανία, Κύπρος, Βουλγαρία), που θριάμβευσε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

– Το πειραματικό δράμα φαντασίας του Nelson Yeo «Dreaming & Dying» (Σιγκαπούρη, Ινδονησία) που έλαβε Χρυσή Λεοπάρδαλη στο Λοκάρνο

– Το συναρπαστικό δράμα γυναικείας ενδυνάμωσης του Amjad Al Rasheed «Inshallah a Boy» (Ιορδανία, Γαλλία, Σαουδική Αραβία, Κατάρ), στην παρουσία του Ιορδανού σκηνοθέτη

– Το δυναμικό ντεμπούτο της Emilija Gasic «78 Days» (Σερβία), που αποκαλύφθηκε στο Φεστιβάλ του Ρότερνταμ κι έχει ως φόντο τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ το 1999

– Το επίκαιρο και πολιτικά φορτισμένο ανθρώπινο δράμα της Βρετανοπαλαιστίνιας Farah Nabulsi «The Teacher» (ΗΒ, Παλαιστίνη, Κατάρ), που προβλήθηκε στο πρόσφατο Φεστιβάλ του Τορόντο

– Η ρομαντική ταινία «Slow» της Marija Kavtaradze (Λιθουανία, Ισπανία, Σουηδία) που αμφισβητεί τα στερεότυπα των ερωτικών σχέσεων, με διακρίσεις στο Φεστιβάλ Sundance

Τα Βραβεία

Πέντε εκπρόσωποι της διεθνούς ανεξάρτητης κινηματογραφικής κοινότητας απαρτίζουν τη Διεθνή Κριτική Επιτροπή, που θα επιλέξει τις ταινίες που θα βραβευθούν. Στην τελετή βράβευσης στις 20 Απριλίου θα απονεμηθούν το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας (€6000), το Βραβείο Καλύτερης Κυπριακής Ταινίας (€4000), το Ειδικό Βραβείο Κριτικής Επιτροπής (€3000), το Βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας (€1000), το Βραβείο Καλύτερης Φωτογραφίας (€500) που χορηγεί η Caretta Films, το Βραβείο Καλύτερου Κύπριου Σκηνοθέτη (τεχνικές υπηρεσίες, μία χορηγία της εταιρείας Authorwave) και το Βραβείο Καλύτερης Ερμηνείας για Κυπριακή Ταινία (€1000 – προσφορά Δήµου Λεµεσού). Όλες οι ταινίες που θα προβληθούν στο επίσημο διεθνές διαγωνιστικό πρόγραμμα και το κυπριακό διαγωνιστικό τμήμα διεκδικούν αυτομάτως και το Βραβείο Κοινού, που απονέμεται από την ψήφο αξιολόγησης των θεατών αμέσως μετά από κάθε προβολή, μία χορηγία της TFI Markets.

Viewfinder – Ματιές στον Σύγχρονο Διεθνή Κινηματογράφο

Πέντε από τις κορυφαίες και πιο συζητημένες ταινίες που ξεχώρισαν ανά τον κόσμο και αγκαλιάστηκαν από το διεθνές κοινό προβάλλονται εκτός διαγωνιστικού, στο Τμήμα Viewfinder – Ματιές στον Σύγχρονο Διεθνή Κινηματογράφο. Αυτές είναι:

– Η τελευταία, κατ’ ομολογία του ιδίου, πρόταση του εμβληματικού σκηνοθέτη του πολιτικού σινεμά Ken Loach «The Old Oak», με θέμα την τελευταία μπυραρία σ’ ένα χωριό της βορειοανατολικής Αγγλίας

– H γυρισμένη στο Τόκιο, βραβευμένη στις Κάννες και υποψήφια για Όσκαρ νέα ταινία του ανανεωμένου Wim Wenders «Perfect Days», που εμπνέεται από απλές καθημερινές συμπεριφορές

– Η αφυπνιστική νέα ταινία της ξακουστής Agnieszka Holland «Green Border», που εστιάζει στις γεωπολιτικές πτυχές του προσφυγικού και διακρίθηκε με το Ειδικό Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στη Βενετία

– Η ελλειπτική, βραδυφλεγής τραγικωμωδία του Christian Petzold «Afire», που βραβεύτηκε με Αργυρή Άρκτο στην Μπερλινάλε

– Η οξυδερκής μαύρη κωμωδία του εικονοκλάστη Radu Jude «Do not Expect too Much from the End of the World», που ξεχώρισε στα φεστιβάλ του Σικάγο και του Λοκάρνο

«Taste of Indie»

Η φετινή διοργάνωση παρουσιάζει κι ένα τμήμα – ωδή στον ανεξάρτητο, χαμηλού προϋπολογισμού κινηματογράφο με τίτλο «Taste of Indie», με δύο ταινίες. Αυτές είναι:

– Το φιλμ της Susan Seidelman «Smithereens» (1982) που αγγίζει θέματα γυναικείας ταυτότητας και επανεφεύρεσης του εαυτού, και υπήρξε η πρώτη ανεξάρτητη αμερικανική ταινία που διαγωνίστηκε στο Φεστιβάλ Καννών.

– Η κωμωδία τρόμου των Jay και Mark Duplass «Baghead» (2008), που σφράγισε το αμερικανικό κινηματογραφικό κίνημα mumblecore.

Σε ειδική προβολή στο Ζήνα Πάλας στη Λευκωσία θα προβληθεί το ντοκιμαντέρ της Lina Soualem «Βye Bye Tiberias» (2023, Γαλλία, Παλαιστίνη, Βέλγιο, Κατάρ), που ιχνηλατεί την ιστορία τεσσάρων γενιών Παλαιστινίων γυναικών.

Με τρεις ταινίες που συνδέονται με το έργο μελών της Διεθνούς Κριτικής Επιτροπής, με αφορμή την παρουσία τους στην Κύπρο, εμπλουτίζει το φετινό πρόγραμμα προβολών το Τμήμα «Η Κριτική Επιτροπή παρουσιάζει».

Τέλος, το Τμήμα του Φεστιβάλ που απευθύνεται σε Παιδιά και Νέους προτείνει πέντε καθηλωτικές ταινίες για το νεαρό και παιδικό κοινό: «The Apple Day» (Κ) του Mahmoud Ghaffari (Ιράν), «Adventures in the Land of Asha»(Κ) της Sophie Farkas Bolla (Καναδάς), «Big Dreams»(Κ) του Dan Pánek (Τσεχία), στην παρουσία του σκηνοθέτη, «Nezouh» (12+) της Soudade Kaadan (Η.Β., Συρία, Γαλλία, Κατάρ) και «Searching» (12+) του Anneesh Chaganty (ΗΠΑ, Ρωσία). (Η ηλικιακή κατάταξη έχει καθοριστεί σύμφωνα με τον Περί Κατατάξεως Κινηματογραφικών Ταινιών Νόμο του 2002.)

Παράλληλες Εκδηλώσεις

Εργαστήρια για επαγγελματίες, σινεφίλ και παιδιά

Ιδιαίτερο βάρος δίνει φέτος το 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος 2024 στην εκπαιδευτική του διάσταση, με εξαιρετικά ελκυστικές παράλληλες εκδηλώσεις. Πέραν των ειδικών προβολών που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ και θα πλαισιώνουν τα τρία βασικά προγράμματα, το φεστιβάλ διανθίζεται με σειρά εργαστηρίων και masterclasses.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάστηκε στοχευμένο πρόγραμμα οπτικοακουστικού –και όχι μόνο– γραμματισμού, που απευθύνεται σε σεναριογράφους, παραγωγούς και άτομα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κινησιολογία στον κινηματογράφο. Η εκπαιδευτική πλατφόρμα της φετινής διοργάνωσης περιλαμβάνει ένα πρακτικό εργαστήρι από εξειδικευμένους εισηγητές για αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην ανάπτυξη κινηματογραφικών πρότζεκτ κι ένα masterclass που εξερευνά πτυχές της κινηματογραφικής αφήγησης μέσα από τη σωματικότητα.

Τεχνητή Νοημοσύνη & Κινηματογράφος

Το μέλλον της αφήγησης είναι εδώ: το πρακτικό εργαστήρι με τίτλο «I’m Your Staff Writer- Πώς αξιοποιώ την Τεχνητή Νοημοσύνη για να αναπτύξω ένα κινηματογραφικό ή τηλεοπτικό έργο» συνδυάζει παραδοσιακές τεχνικές με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτή την εκπαιδευτική δράση, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη ως συγγραφικό εργαλείο για την ανάπτυξη τηλεοπτικών και μυθοπλαστικών πρότζεκτ.

Ιδανικό για σεναριογράφους και παραγωγούς, αλλά και για ανερχόμενους επαγγελματίες στον τομέα του κινηματογράφου, το εργαστήρι θα εμβαθύνει στα θεμελιώδη στοιχεία της δραματουργίας, της χαρακτηρολογίας και της οικοδόμησης κόσμων, εξετάζοντας τις πιο πρόσφατες τάσεις στη βιομηχανία. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης όπως το ChatGPT για να ενισχύσουν τη δημιουργική τους γραφή και να ανοίξουν νέες οδούς μυθοπλασίας. Θα μελετήσουν τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες αξιοποιούν την τεχνολογία της Τεχνητής Νοημοσύνης στην οπτική τους αφήγηση και θα ανακαλύψουν πώς το εικονικό κοινό-στόχος μπορεί να ενσωματωθεί στη διαδικασία ανάπτυξης ενός έργου. Το εργαστήρι περιλαμβάνει επίσης δικτύωση με επαγγελματίες, εξατομικευμένη ανατροφοδότηση, ενημερωτικό έντυπο και καθοδήγηση.

Σάββατο 13/04 | 10:30-17:00 | CYENS, Λευκωσία

Η τέχνη της γλώσσας του σώματος στο σινεμά

Πώς διοχετεύεται η απαράμιλλη ειλικρίνεια και αυθεντικότητα που ενυπάρχει στη δύναμη του χορού και της κίνησης;  Στο masteclass με τίτλο «Η τέχνη της γλώσσας του σώματος: Αφήγηση μέσω της κίνησης», η χορογράφος και κινησιολόγος Marie Scherzer εξερευνά τη σωματικότητα μέσα από την κινηματογραφική αφήγηση. Από την αυγή της ιστορίας του κινηματογράφου, οι χορευτικές σκηνές ήταν μοναδικοί φορείς ενέργειας, αποπνέοντας συχνά ένα αίσθημα κάθαρσης χάρη στην έντονη εκφραστικότητά τους. Στη σημερινή εποχή της προώθησης ταινιών στο πλαίσιο των ψηφιακών μέσων και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα τρέιλερ ταινιών ή σειρών χρησιμοποιούν ως σήμα κατατεθέν δυναμικές σκηνές θεάματος, καθοριστικές κινήσεις των χαρακτήρων ή σκηνές σε κλαμπ γεμάτες ένταση.

Η εισηγήτρια θα αναλύσει μερικές από τις πλέον θρυλικές χορευτικές σκηνές στον σύγχρονο κινηματογράφο και θα μοιραστεί πρακτικές τεχνικές κίνησης που έχει εφαρμόσει. Θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση όπου θα αναφερθεί στην επαγγελματική της πορεία, από την υποκριτική και τον χορό στη χορογραφία και την κίνηση, ως εκπαιδεύτρια στην κινηματογραφική βιομηχανία. Το masteclass συμπεριλαμβάνει πάνελ και ερωτήσεις από το κοινό, το οποίο θα επικεντρωθεί σε θέματα όπως το κάστινγκ χορογράφων και περφόρμερ, τη δημιουργία κλασικών χορογραφιών και χορευτικών σκηνών και το πώς «κατασκευάζεται» μία αυθεντική underground club σκηνή στο σινεμά. Συντονίζει η καλλιτεχνική συνδιευθύντρια του Φεστιβάλ, Αργυρώ Νικολάου.

Κυριακή 14/04 | 15:00-17:00 | Στέγη Χορού Λευκωσίας

Δράσεις για επαγγελματίες | 5o Dot.on.the.Map Industry Days

Η αναπτυξιακή διάσταση της διοργάνωσης προβλέπει και φέτος την πραγματοποίηση του 5ου Dot.on.the.Map Industry Days, της πλατφόρμας συμπαραγωγής, επιμόρφωσης και δικτύωσης με επικεφαλής την παραγωγό και σκηνοθέτρια Δανάη Στυλιανού. Στο πλαίσιο του Dot.on.the.Map Industry Days οι διαπιστευμένοι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν masterclasses και παρουσιάσεις από επαγγελματίες του διεθνούς κινηματογραφικού χώρου. Μεταξύ άλλων, οι δράσεις επιμόρφωσης θα περιλαμβάνουν συζήτηση πάνελ από εκπροσώπους χωρών μελών του SEE Cinema Network (Δικτύου Κινηματογράφου Νοτιοαναλυτικής Ευρώπης), ενημερωτική παρουσίαση εκπροσώπου του οργανισμού Medienboard Berlin-Bradenburg για τα δημόσια χρηματοδοτικά προγράμματα της Γερμανίας για τον κινηματογράφο, ενημερωτικές παρουσιάσεις για το Πρόγραμμα Μειοψηφικών Παραγωγών από το Υφυπουργείο Πολιτισμού, για τα χρηματοδοτικά προγράμματα της Δημιουργικής Ευρώπης, και το Σχέδιο Κινήτρων από τον Κυπριακό Οργανισμό Προώθησης Επενδύσεων (CIPA – Cyprus Investment Promotion Agency).

Εργαστήρια Κινηματογράφου για παιδιά και νέους

Οι Κινηματογραφικές Μέρες για Παιδιά και Νέους διοργανώνουν και φέτος για τους νεαρούς σινεφίλ σειρά εργαστηρίων από επαγγελματίες του κινηματογράφου. Μεταξύ άλλων, το Φεστιβάλ προτείνει ένα masterclass για τη χρήση της τεχνικής Screenlife, δηλαδή τη δημιουργία ταινιών γυρισμένων μέσα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, ένα εργαστήρι υποκριτικής για έφηβους, ένα βιωματικό εργαστήρι ομαδικής κινηματογραφικής δημιουργίας για παιδιά με αυτισμό, ένα εργαστήρι χειροποίητων κινουμένων σχεδίων, και ένα δυναμικό συνεργατικό εργαστήρι με τίτλο «Speed Filmmaking». Οι δράσεις του Τμήματος για Παιδιά και Νέους θα ανακοινωθούν προσεχώς σε ξεχωριστή ανακοίνωση.

INFO

12 – 20 Απριλίου 2024

22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογραφικές Μέρες Κύπρος 2024

(Θέατρο Ριάλτο, Λεμεσός- Κινηματογράφος Ζήνα, Λευκωσία)

Γενικές πληροφορίες Φεστιβάλ:

• €5 ανά προβολή | €30 κάρτα διαρκείας (για όλες τις προβολές του Φεστιβάλ)

• Δωρεάν για φοιτητές με την παρουσίαση της φοιτητικής κάρτας

• Δωρεάν για μαθητές, στο παιδικό πρόγραμμα

• Δωρεάν για κατόχους κάρτας ΑμεΑ

• Όλες οι προβολές, πέραν του παιδικού προγράμματος, είναι για άτομα άνω των 18.

• Όλες οι ταινίες θα προβάλλονται στους πρωτότυπους διαλόγους με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους. Το κυπριακό διαγωνιστικό θα προβάλλεται και με τουρκικούς υπότιτλους.

Για περισσότερες πληροφορίες: Θέατρο Ριάλτο 77 77 77 45 

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Leave a Comment

On Key

Related Posts

Ανακοίνωση της Ελεγκτικής Υπηρεσίας για την Ειδική Έκθεση με θέμα: «Έλεγχος Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας»

Η Ελεγκτική Υπηρεσία γνωστοποιεί ότι η Ειδική Έκθεση με θέμα: «Έλεγχος Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας», που ετοιμάστηκε από την Ελεγκτική Υπηρεσία, έχει αναρτηθεί σήμερα

Συνεχίζεται το “έργο” στην Αραδίππου / ΑΚΕΛ για Εκλογές 2024: Οι αλήθειες για την ανεπαρκή διαχείριση των οικονομικών του Δήμου Αραδίππου, Κρυφτό από τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Πάρτο για συμμετοχή σε debate

Εκλογές 2024: Οι αλήθειες για την ανεπαρκή διαχείριση των οικονομικών του Δήμου Αραδίππου. Κρυφτό από τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Πάρτο για συμμετοχή σε debate. Σε

Μεγάλη Δευτέρα

Σύμφωνα με το χριστιανικό εορτολόγιο καθιερώθηκε να ονομάζεται Μεγάλη Δευτέρα η επόμενη ημέρα του εορτασμού της Κυριακής των Βαΐων όπου και ξεκινά η εβδομάδα των

error: Content is protected !!