Η συζήτηση για το μέλλον των εκπαιδευτικών συστημάτων…
Από το fb του Γιώργου Ζήσιμου Η συζήτηση για το μέλλον των εκπαιδευτικών συστημάτων καλά κρατεί σε ευρωπαικό επίπεδο. Καλά κρατεί και σε κάποια κράτη. Αφενός η συζήτηση είναι τεχνητή και συνδέεται με το νέο Ευρωπαικό πλαίσιο συνεργασίας για το 2030 και αφετέρου ουσιαστική που πρέπει να διεξάγεται συνεχώς ως πούσουλας για το που πάμε. … Read more Η συζήτηση για το μέλλον των εκπαιδευτικών συστημάτων…