ΓΕΣΥ: Με αρετήν και τόλμην εντάσσομαι
Γράφει η Μόνικα Μιχαηλίδου M.D Παιδίατρος Πρώην γραμματέας Παιδιατρικής Εταιρείας Κύπρου Πριν οχτώ χρόνια όταν εκλέγηκα για πρώτη φορά στο ΔΣ της Παιδιατρικής Εταιρείας Κύπρου(ΠΕΚ), ένα μεγάλο μέρος της δράσης μας ήταν η μελέτη των προνοιών του σχεδιασμού για το ΓΕΣΥ και η κατάθεση εισηγήσεων και προτάσεων στον ΟΑΥ για την βελτίωση του σχεδιασμού σε … Read more ΓΕΣΥ: Με αρετήν και τόλμην εντάσσομαι